Ostohousut jäivät pukematta?
Ei se mitään, ymmärrämme hyvin.

Tiesitkö, että esimerkiksi verkkokauppojen keskimääräinen konversioaste on 2-3 % ensikäynnillä? Tämä tarkoittaa, että huomattava osa, lähes 97-98% kävijöistä, ei ole valmis tekemään ostopäätöstä ensivierailulla.

Tämä osoittaa, että matka selailusta ostoksen, tai yhteydenoton, tekemiseen voi olla pitkä. Siksi on on tärkeää kerätä markkinointilupa tuoreeltaan ja herättää kiinnostus uudelleen myöhemmin.

Olemme valmiita toiselle kierrokselle heti kun sinä olet.

Boom! 🖐️

Sait juuri virtuaalisen yläfemman! Jos kädenpuristus on enemmän juttusi, tehdään se Linkedinissä.

Jäit kiinni!

Pieni punainen piste? Vastustamaton ärsyke. Tämä oli vain esimerkki siitä, miten me ihmiset käyttäydymme. Kunhan vain leveilimme osaamisellamme.