MARKETING

PLANNER

HAKUAIKA PÄÄTTYNYT!

Kiitos kiinnostuksestasi. Hakuaika Marketing Planner-positioon on päättynyt, mutta voit vielä katsoa läpi meidän haku-ilmoitusta ja kaavaketta. Jos jätit hakemuksesi, ne käsitellään 4.11. alkavalla viikolla ja tieto jatkosta lähetetään heti. 

 

Etsimme uutta työkaveria. Osaamisen ja työtehtävistä suoriutumisen pitää olla huippuluokkaa, mutta etsimme ennen kaikkea ihmistä, jonka kanssa on hyvä tehdä töitä. Sen takia teemme tämän rekryn hieman eri tavalla.  Tässä on inhimillinen CV. Meitä ei kiinnosta ikäsi tai taustasi. Meitä kiinnostaa, että olet hyvä tyyppi ja hoidat hommasi hyvin. Toivomme saavamme laajasti hakijoita eri taustoista.

Tosin emme tätä saa koskaan tietää, koska emme seuraa näitä tietoja.

Lyhyesti etsimme markkinoinnin suunnittelijaa tai strategia, jonka päivittäisiin tehtäviin kuuluu muun muassa asiakasyritystemme markkinointisuunnitelmien luominen, markkinointiaktiviteettien analysointi ja niiden kehittäminen. Rinnallasi on tiimi eri markkinoinnin osa-alueiden taitajia.

Kiinnostuitko? Tutustu meihin ja positioon, ja laita hakemus sisään, jos työpaikka tuntuu sinulta.

Marketing Planner

Pähkäiletkö mielelläsi, miten markkinointia voisi jatkuvasti parantaa? Meillä pääset tekemään juuri sitä—yhdessä asiakasyritystemme päättäjien ja alan huippuasiantuntijoiden kanssa. Markkinointiarki rullaa kuin tanssi, kun sinä olet puikoissa. Tehtävänäsi on parantaa asiakasyritystemme jatkuvaa markkinointia. Tukenasi toimii joukko syväosaajia, jotka varmistavat, että suunnitelmasi toteutuvat ja markkinointiarki sujuu kuin tanssi.

Vastaat asiakasyritystemme markkinointi- ja mainoskampanjoiden suunnittelusta ja läpiviennistä. Hallitset numerot, tiedät, mikä vaikuttaa konversioon, ja tunnet modernit asiakaspolut. Digimarkkinoinnin ja analytiikan osaaminen on välttämätöntä.

Työkalusi:

  • Google Workspace
  • ClickUp
  • Google Analytics
  • Looker Studio
  • Excel / Sheets
  • Viimeaikaisimmat AI-kikkareet

Vastuut:

Sinua tullaan mittaamaan asiakastyytyväisyydellä sekä asiakkaiden spontaaneilla huudahduksilla kuten "Oh, tätä en tullutkaan ajatelleeksi." "Upea idea ja toteutusehdotus." "Tässä on erinomaiset tulokset". Yleisesti ottaen vastuullasi on asiakasyritysten markkinoinnin kehitys.

Mukavan työympäristön Helsingin Katajanokalla, upeat työkaverit ja säännöllistä vapaa-ajantoimintaa. Kouluttautuminen on osa työtä ja satsaamme kehittymiseesi. Työtehtävä on hybridi, joten olisi kiva jos pääsisit toimistolle edes pari päivää viikossa. Palkkahaarukka on 3500–4400 €/kk riippuen mitä arvoa tuot osaamisellasi. 80 % työviikko on mahdollinen.

Etsimme henkilöä, joka ymmärtää markkinoinnin syy-seuraussuhteet ja osaa perustella ne. Digitaalisen markkinoinnin osaaminen on tärkeää, ja liiketaloudellinen kokemus katsotaan eduksi. Positio ei sovellu aivan untuvikoille, joten säästäthän molempien aikaa.

  1. Inhimillinen CV-hakemuksia vastaanotetaan 3.11.2024 asti.
  2. Toinen kierros (lomake ja ennakkotehtävä) marraskuun alussa.
  3. Lopulliset haastattelut (live) marraskuun lopussa.

Inhimillinen CV™ - valmiina täytettäväksi


Tunti asiaa™

Varaa tunti asiantuntijamme kanssa ja pääset liikkeelle saman tien ilman muodollisuuksia. Palvelun hinta 135 € (sis. alv 24)
joona_jxl_tulokset