Viestien tuotanto

Hyvä viesti saa aikaan haluttua toimintaa (lue: asiakkaasi houkuttelua kohti kassaa ostoskori täynnä tarjoomaasi) Viestien tuotanto on sisällön kirkastamista ja konkretisointia. Kyse on sanoista, jotka ohjaavat, selittävät, aktivoivat ja vakuuttavat. Verkkosivutekstit, somemainokset, kampanjaviestit tai uutiskirjeet; jokainen näistä on mahdollisuus puhutella asiakasta houkuttelevasti.

Kun brändisi äänensävy on määritelty ja strategia kirkastettu, on aika ryhtyä sanoista tekoihin. Viestien tuotanto tarkoittaa konkreettista tekstien kirjoittamista eri kanaviin oikealla äänensävyllä ja tarkoituksenmukaisesti, niin, että jokaisella viestillä on tarkoitus. Lämpimikseen on turha puhua.

Mitä ja miten?

Tavoitteellinen viestintä: Aloitamme miettimällä yhdessä kanssasi, mitä viesteillä halutaan saada aikaan: ohjataanko ostopolulla, kerrotaanko tärkeä tieto, vahvistetaanko brändimielikuvaa vai herätetäänkö reaktio? Tavoitteen selkeys auttaa tuottamaan oikeanlaiset viestit.

Kanavakohtainen toteutus: Eri kanavat vaativat eri viestintätavat. Somepostauksen koukku ei toimi uutiskirjeessä, ja verkkosivun toimintakehotteen täytyy olla jotain muuta kuin printtimainoksen. Viestit muotoillaan aina kanavakohtaisesti: oli kyseessä Meta-mainos, liidimagneetti, laskeutumissivu tai kampanjakokonaisuus.

Yhteistyössä, ei yksin: Työskentelemme tiiviisti kanssasi. Tarvitsemme tietoa palvelustasi tai tuotteestasi. Sinä tunnet brändisi, me tuotamme asiakkaalle viestejä, jotka ovat ymmärrettäviä ja kiinnostusta herättäviä.

Testaus ja viimeistely: Viestejä viilataan, testataan ja optimoidaan tarvittaessa. Kuten sanonta kuuluu: “kill your darlings.” Jos jokin viestikärki ei toimi halutulla tavalla, se vaihdetaan uuteen, toimivaan viestikärkeen.

Viestien tuotannon hyödyt sinulle ja asiakkaallesi

Saat käyttöösi selkeät, tavoitteelliset ja kanavakohtaisesti tuotetut viestit. Toiston kautta asiakkaasi oppii tunnistamaan brändisi ja oston kynnys madaltuu. Brändillesi tuotetut viestit helpottavat työtäsi, kun sinun ei tarvitse miettiä, onko viestintä linjassa brändisi kanssa: linja on selkeä ja helposti seurattavissa.

Asiakkaasi hyötyy ymmärrettävistä, napakoista ja hänelle merkityksellisistä viesteistä. Hän löytää nopeasti oleellisen ja tietää, mitä seuraavaksi tapahtuu tai mitä hänen toivotaan tekevän.

Tunti asiaa™

Varaa tunti asiantuntijamme kanssa ja pääset liikkeelle saman tien ilman muodollisuuksia. Palvelun hinta 135 € (sis. alv 24)
joona_jxl_tulokset

Jäit kiinni!

Pieni punainen piste? Vastustamaton ärsyke. Tämä oli vain esimerkki siitä, miten me ihmiset käyttäydymme. Kunhan vain leveilimme osaamisellamme.