Verkkosivusuunnittelu

Hyvä verkkosivusto saa aikaan toimintaa ja konvertoi. Konvertoiva, asiakkaallesi hyödyllinen verkkosivu syntyy verkkosivusuunnittelun keinoin. Digitaalisessa maailmassa verkkosivu on usein ensimmäinen (ja joskus ainoa) kohtaaminen brändisi ja asiakkaasi välillä. Se on paikka, jossa kiinnostus herää tai hiipuu. Jälkimmäistä kannattaa välttää: huono ensivaikutelma on usein syy hylätä brändi kenties kokonaan. Kun asiakas saapuu sivuillesi, jokaisella sekunnilla on väliä: hidasteleva rakenne, epäselvä viesti tai sekava käyttöliittymä voi saada kävijän katoamaan ennen kuin olet ehtinyt sanoa "tervetuloa".

Hyvin suunniteltu verkkosivu houkuttelee, auttaa ja ohjaa. Se vastaa kysymyksiin ennen kuin niitä edes ehditään kysyä. Se auttaa asiakastasi ostopolulla silloinkin, kun ostopolku ei ole suora vaan mutkitteleva ja monikanavainen.

Olipa kyseessä brändiuudistus, uusi lanseeraus tai tekninen päivitys, verkkosivun suunnittelu kannattaa tehdä niin, että lopputulos ei vain näytä hyvältä vaan toimii halutulla tavalla. Visuaalisuus, tekninen toimivuus, sisältö ja käyttäjäpolut kulkevat käsi kädessä.

Näistä olemme ylpeitä

  • Brändi-ilme: EXU Capital

  • Logosuunnittelu: Julkee x Lempee

  • Logosuunnittelu: Neuvoa-ICT

  • Logosuunnittelu: Ramson & Co

  • Logosuunnittelu: Re-Tech

  • Brändi-ilme: Julkee x Lempee

  • Brändi-ilme: Ramson & Co

  • Brändi-ilme: Re-Tech

  • Brändi ilmeen kirkastus Resetelle
    Reseten ukkelit brändi-ilmeessä
    Reseten mainosluova

    YRITYSILMEEN KIRKASTUS: RESETE.FI

  • Verkkosivutuotanto: mysoda.eu

  • Brändi-ilmeen uudistus: Anyday nuts

    Kysymyksiä ja vastauksia verkkosivusuunnittelusta

    Alkuun pääsee, kun tiedetään, mitä ollaan tavoittelemassa: esimerkiksi lisää myyntiä tai  parempaa näkyvyyttä. Usein suunnittelu alkaa workshopilla jossa selvitetämme yhdessä tavoitteesi, kohderyhmäsi ja nykytilanteesi. Seuraava askel on rakenteen sisällön ja teknisen pohjan rakentaminen

    Kyllä voit. Kokonaisuus kannattaa toki suunnitella yhtenäiseksi, mutta jokainen osa voidaan toteuttaa myös erikseen. Voit tilata meiltä pelkän sisältöuudistuksen tai vaikkapa visuaalisen faceliftin nykyiselle sivustollesi.

    Käytämme analytiikka- ja seurantatyökaluja, kuten Google Analyticsia, jonka avulla saadaan tietoa asiakkaasi käyttäytymisestä ja konversiopoluista. Tarjoamme myös jatkuvaa optimointia ja ylläpitoa tarpeen mukaan.

    Ei hätää. Teemme tarvittaessa kaiken sisällön puolestasi aina haastatteluista hakukoneoptimoituihin teksteihin. Koska olet oman alasi osaaja, myös sinua tarvitaan: hyvät lähdemateriaalit ovat hyvän verkkosivuston a ja o. Jos sinulla on olemassa olevaa materiaalia, voimme myös muotoilla sen sopivaksi verkkosivuille.

    Kanssasi tekemässä

    • Sebastian Solomon

      Luova suunnittelu, Tuotteistus ja konseptit, Verkkosivut

    • Roope Siltala

      Copywriting, Käsikirjoitus, Konseptointi

    • Riina Salo

      Omat yleisöt, Sisältöstrategiat, Yhteisömarkkinointi

    • Ida Bäckström

      Sisällöt, Sosiaalinen media, Viraalimarkkinointi

    • Inkeri Kinnunen

      Graafinen suunnittelu, Remixaus, Valokuvaus

    Tunti asiaa™

    Varaa tunti asiantuntijamme kanssa ja pääset liikkeelle saman tien ilman muodollisuuksia. Palvelun hinta 135 € (sis. alv 24)
    joona_jxl_tulokset

    Jäit kiinni!

    Pieni punainen piste? Vastustamaton ärsyke. Tämä oli vain esimerkki siitä, miten me ihmiset käyttäydymme. Kunhan vain leveilimme osaamisellamme.