Tunne ei-asiakkaasi

Tunne asiakkaasi. Tämä on yksi liiketoiminnan ja erityisesti markkinoinnin kulmakivistä. Lähes yhtä tärkeä kulmakivi on tietää kuka ei ole asiakkaasi. Ei-asiakkaan määrittäminen on yllättävän vaikea tehtävä, mutta erittäin hyödyllinen strateginen ohjenuora päivittäisessä liiketoiminnassa.

Markkinointiviestintä on aina täsmäohjattua, ja säästät resursseja kun et hairahdu vikittelemään valmiiksi hävittyjä tapauksia.

Tässä yksi käytännön vinkki: Googlen hakusanamainonta. Tarkastele hakutermejä, joilla ihmiset ovat tulleet sivuillesi. Osa näistä ihmisistä eivät ole tulevia asiakkaita, vaan ovat eksyneet sivuille aivan turhaan. Negatiivisten hakutermien asettaminen on yksi parhaimmista tavoista tehostaa Google-markkinointia ja oiva tilaisuus kurkistaa ei-asiakkaittesi sielunelämään. Käy kurkkaamassa hakutermit ja negatiiviset avainsanat. Lupaan, että saat uusia ajatuksia.

Tunti asiaa™

Varaa tunti asiantuntijamme kanssa ja pääset liikkeelle saman tien ilman muodollisuuksia. Palvelun hinta 135 € (sis. alv 24)
joona_jxl_tulokset