Kysymyksiä ja vastauksia luovasta suunnittelusta
Luova suunnittelu kiteyttää sen, “kuka brändi on” ja miksi asiakkaan kannattaa valita juuri sinut. Se tekee viestistäsi selkeämmän, ilmeestäsi tunnistettavamman ja markkinoinnistasi vaikuttavampaa riippumatta siitä, mitä tuotteita tai palveluita tarjoat.
Kuten monella muullakin alalla, myös markkinoinnissa mutuilu on turhaa: Suunnittelu pohjautuu aina siihen, kenelle puhutaan ja millaisessa kontekstissa. Kohderyhmän tunteminen ohjaa valintoja alusta asti, jotta lopputulos herättää oikean reaktion oikeassa yleisössä.
Ei todellakaan. Voit olla yhteydessä jo yhden ideanraakileen kanssa tai ilman ideaa. Yksi tärkeimmistä tehtävistämme on selkeyttää suunnittelun suunta yhdessä sinun kanssasi.
Kyllä. Luova suunnittelu ei tarkoita automaattisesti massiivista projektia. Voit tilata yksittäisen materiaalin, kokonaisen kampanjakokonaisuuden tai jotain siltä väliltä tarpeen mukaan.
Jokainen suunnitteluratkaisu perustuu sinun brändiisi ja tavoitteisiisi. Työ alkaa aina briiffillä ja ideoinnilla, johon osallistut aktiivisesti. Matkan varrella näet luonnoksia ja ehdotuksia, joihin odotamme sinulta palautetta. Lopputulos syntyy yhdessä hiomalla. Pidämme pikaviestimet kuumana.
Silloin olet juuri oikeassa paikassa. Usein tarpeet kirkastuvat jo ensimmäisessä keskustelussa. Varaa maksuton sparrihetki, niin käydään yhdessä läpi, mistä kannattaa lähteä liikkeelle. Me tarjoamme kahvit.
Varaa maksuton sparri