Yhteisöjen rakentaminen ja ylläpito

Some­kanavat ovat täynnä sisältöä, mutta vain osa rakentaa oikeasti vuorovaikutusta. Yhteisöjen rakentaminen ja ylläpito eroaa seuraajamääristä: kyse on siitä, että saat yleisösi puhumaan, reagoimaan ja palaamaan sisältöjesi pariin uudelleen ja uudelleen. Yhteisön ydin rakentuu luottamuksesta, siitä, että brändisi ei ainoastaan viesti ulospäin, vaan myös kuuntelee ja vastaa.

Miten yhteisöjä rakennetaan?

Brändilläsi on varmasti kerrottavaa: suunnittelemme yhdessä kanssasi sisältöjä ja aktivointeja, jotka synnyttävät keskustelua ja osallistumista: kyselyt, live-videot, ja käyttäjien tuottama sisältö (UGC) voivat olla toimivia tapoja kasvattaa sitoutumista. Jotta sitoutuminen brändiisi jatkuu, vaaditaan vuorovaikutusta: keskustelua asiakkaidesi kanssa brändisi äänensävyn mukaisesti. Sisältökalenterista varataan tilaa myös spontaanille reagoinnille ja yleisön juttuihin tarttumiselle.

Yhteisöjen rakentamisen hyödyt sinulle ja asiakkaallesi

Sinulle yhteisö tarkoittaa suoraa palautetta, uutta sisältöä ja uskollisia faneja, jotka tukevat brändiäsi. Asiakkaasi puolestaan kokee olevansa osa jotakin: hänen kommenttinsa huomataan, kysymyksiin vastataan ja hänen mielipiteellään on painoarvoa. Tämä synnyttää luottamusta, palautteeseen perustuen saat arvokasta tietoa asioista, joita et itse välttämättä ole edes huomannut. Yhteisö toimii suositusten moottorina ja luo merkityksellisyyttä brändin ympärille.

Tunti asiaa™

Varaa tunti asiantuntijamme kanssa ja pääset liikkeelle saman tien ilman muodollisuuksia. Palvelun hinta 135 € (sis. alv 24)
joona_jxl_tulokset

Jäit kiinni!

Pieni punainen piste? Vastustamaton ärsyke. Tämä oli vain esimerkki siitä, miten me ihmiset käyttäydymme. Kunhan vain leveilimme osaamisellamme.