Hienosti pelattu! 👏

Kuvittele – juuri tekemäsi ei ollut pelkkä peli. Se oli pieni maistiainen siitä, millaista on työskennellä Julkee x Lempeellä. Tapasit tiimimme, näit miten ajattelemme markkinointia, ja rakensit suunnitelman aivan kuten me teemme oikeasti asiakkaillemme.

Jos tunnet, että tämä paikka vaikuttaa juuri sinun jutulta ja haluat olla osa tiimiä, joka rakentaa jotain todella puhuttelevaa ja tuloksellista markkinointiviestintää loppuasiakkaalle, nyt on aika toimia.
Meillä on avoin Marketing Planner -paikka. Hae mukaan ja jatketaan siitä, mihin peli jäi! Hae viimeistään 29.10.2025
 
Kiitos kaikille hakijoille! Prosessi jatkuu!

Marketing Planner

Pähkäiletkö mielelläsi, miten markkinointia voisi jatkuvasti parantaa? Innostutko jatkuvasti markkinoinnin uusista mahdollisuuksista ja haluat olla ensimmäisenä testaamassa uusia työkaluja, kanavia ja kampanjamuotoja? Meillä pääset tekemään juuri sitä, yhdessä asiakasyritystemme päättäjien ja alan huippuasiantuntijoiden kanssa. Pidät langat käsissäsi ja osaat hallita projekteja. Markkinointiarki rullaa kuin tanssi, kun sinä olet puikoissa!

Tehtävänäsi on parantaa asiakasyritystemme jatkuvaa markkinointia. Tukenasi toimii joukko syväosaajia, jotka varmistavat, että suunnitelmasi toteutuvat ja pääsevät käytäntöön. Vastaat asiakkaidemme markkinointi- ja mainoskampanjoiden suunnittelusta ja läpiviennistä. Hallitset numerot, tiedät, mikä vaikuttaa konversioon, ja tunnet modernit asiakaspolut. Digimarkkinoinnin ja analytiikan osaaminen on välttämätöntä. Etsimme henkilöä, joka ymmärtää markkinoinnin syy-seuraussuhteet ja osaa perustella ne. Digitaalisen markkinoinnin osaaminen on tärkeää, ja liiketaloudellinen kokemus katsotaan eduksi. Työkalujasi ovat mm.
  • Google Workspace
  • ClickUp
  • Google Analytics, Looker Studio
  • Excel / Sheets
  • Viimeaikaisimmat AI-työkalut
  • Käytännön kokemus mainosalustoista ja markkinointityökaluista katsotaan eduksi (Meta, Google Ads, Adform, HubSpot)
Tehtävässä onnistumisen edellytykset:
  • Näyttöjä ja kokemusta markkinoinnin kehityksestä. Tämä positio ei sovellu junioriosaajalle.
  • Jatkuva uteliaisuus ja osaamishalu hyödyntää viimeisimpiä AI-työkaluja ja -malleja
  • Kyky hallita kokonaisuuksia ja markkinointiprojekteja
  • Kokemusta ja intoa B2B-markkinointiin
  • Olet hyvä työkaveri

Mukavan työympäristön Helsingin Katajanokalla, upeat työkaverit ja säännöllistä vapaa-ajantoimintaa. Kouluttautuminen on osa työtä ja satsaamme kehittymiseesi. Työtehtävä on hybridi, joten olisi kiva jos pääsisit toimistolle edes pari päivää viikossa. Palkkahaarukka on 3600–4400 €/kk riippuen mitä arvoa tuot osaamisellasi. 80 % työviikko on mahdollinen.

Etsimme henkilöä, joka ymmärtää markkinoinnin syy-seuraussuhteet ja osaa perustella ne. Pidät tiimityöskentelystä ja tutkit uteliaana mitä maailmassa tapahtuu ja kehität osaamistasi itsenäisesti. Digitaalisen markkinoinnin osaaminen on tärkeää, ja liiketaloudellinen kokemus katsotaan eduksi. Positio ei sovellu juniorosaajalle, joten säästäthän molempien aikaa jos koet ettei kannuksia löydy vielä. 🙂

  1. Hakemuksia vastaanotetaan 29.10.2025 asti.
  2. Toinen kierros (lomake ja ennakkotehtävä) marraskuun alussa.
  3. Lopulliset haastattelut (live) marraskuun lopussa.

Jätä hakemuksesi tähän


Jäit kiinni!

Pieni punainen piste? Vastustamaton ärsyke. Tämä oli vain esimerkki siitä, miten me ihmiset käyttäydymme. Kunhan vain leveilimme osaamisellamme.