Digitaalisen murroksen keskellä markkinointiteknologiat kehittyvät jatkuvasti. Julkee x Lempee on etulinjassa hyödyntämässä näitä teknologioita asiakkaidensa eduksi. Käsittelemme esimerkiksi Google Analyticsin ja Search Consolen tarjoamaa dataa, CRM-järjestelmien integraatioita, sekä evästeiden käyttöön liittyviä muutoksia Google Consent v2 -päivityksen myötä, vain muutamia yleisiä haasteita mainitaksemme.
Markkinointiteknologia ei tee autuaaksi yksin
Uudet markkinointiteknologiat ovat tietysti kiinnostavia, hienoa tekniikkaa ja upeita lupauksia paremmasta ROI:sta.
Mutta mikään uusi markkinointiteknologia ei pelasta markkinointiasi. Uudet lupaukset, ominaisuudet ja integraatiot saattavat tietysti olla hyödyllisiä mikäli osuvat tarpeeseesi, mutta useimmiten uutta teknologiaa hyödyllisempää olisi hyödyntää vanhoja tehokkaammin.
Yrityksenä pidämme itsemme tietoisina uusista teknologioista ja mahdollisuuksista, suodattaen asiakkaillemme vain parhaat ja hyödyllisimmät. Asenteellisesti olemme vahvasti sen kannalla, että vahvat markkinoinnin perusteet pysyvät samana työkaluista riippuen, ja näihin kannattaakin siksi keskittyä työkalujen sijasta.
Samaan hengenvetoon täytyy sanoa, että osaamme me käyttää lähes kaikkia markkinoinnin työkaluja.