Tykkäämme läpinäkyvästä toiminnasta. Ja siksi kaikilla asiakkaillemme luodaan dashboard heidän omasta datasta, verkkosivusta mainontaan ja muista tärkeistä lähteistä.
Dashboardin avulla voitte milloin tahansa tarkastaa esimerkiksi mainonnan toimintaa, mitä mainontaa on livenä, millä budjeteilla ja millaisilla tuloksilla. Tämä vähentää myös erillisiin raportteihin käytettyä aikaa, jolloin resurssit voidaan ohjata optimointiin, kehittävään tekemiseen, ja syvemmin analysoituihin oppeihin pinta puolisten datojen sijasta.
Lähtökohtaisesti käytämme dashboard työkaluna Looker Studiota, joka puutteista huolimattaan, tarjoaa melko hyvät ominaisuudet tarpeisiimme, erittäin hyvällä hinnalla.
Dashboardin ulkopuoliset raportit luodaan action pointteihin keskittyen, jolloin pidetään yllä jatkuvaa kehitystä ja mietitään aina seuraavia kokeiluja, kuitenkin datapohjaisesti.
Less reporting, more insights.