Digitaalinen mainostuotanto

Digitaalinen luova tuotanto voi nykyään olla periaatteessa mitä tahansa – vaikkapa mainosten luomista ja hallintaa digitaalisissa ympäristöissä, kuten verkkosivuilla, sosiaalisessa mediassa, mobiilisovelluksissa ja sähköposteissa. Gupta tiivistää tämän melko lailla puuduttavaksi tekstimassaksi, mutta yksinkertaistetaanpa sitä hieman. Kyse on graafisesta suunnittelusta, videotuotannosta, verkkosivujen kehittämisestä, mainosten kohdentamisesta ja analysoinnista, kaikki tavoitteena tavoittaa ja vaikuttaa haluttuun kohdeyleisöön digitaalisissa kanavissa.

Mitä tämä tarkoittaa Julkee x Lempeellä? Asiantuntijamme tuottavat erinomaista sisältöä, minne tahansa ja milloin tahansa. Toisinaan tuotamme videoita, joissa lisätään kummallisia tekstityksiä ja dubbausta, luoden tilanteita, joissa hupiukko selittää omiaan. Toisina päivinä panostamme tuotekuvauksiin, luodaan visuaalisesti miellyttäviä asetelmia, valitaan oikeat sävyt ja tuotteet, ja kuvaamme korkealaatuista liikkuvaa kuvamateriaalia. Sen jälkeen materiaalit editoidaan ja jaetaan eteenpäin. Jo suunnitteluvaiheessa pohdimme, missä kohderyhmä viettää aikaa ja mitä heille kannattaa näyttää.

Testaamalla löydämme uusia tapoja palvella, olipa kyse sitten sinusta, tai vaikkapa enostasi. Ideamme eivät ole koskaan loppuneet, ja tuotanto jatkuu, vaikka taivaalta tulisi uusi lumikerros – kuten tapahtui viimeksi vuonna 1917. Julkee x Lempee keksii jatkuvasti uutta, vaikka ratikat olisivatkin jumissa. Jos keskustelu säästä tuntuu tylsältä, keskitytään mieluummin puhumaan lisää mainostuotannosta. Olipa tyylisi klassinen tai enemmän gen z -henkinen, luodaan juuri sellaista sisältöä kuin haluat.

Tunti asiaa™

Varaa tunti asiantuntijamme kanssa ja pääset liikkeelle saman tien ilman muodollisuuksia. Palvelun hinta 135 € (sis. alv 24)
joona_jxl_tulokset