Content Remix

Yhdestä kampanjavideosta voidaan tehdä still-kuvia someen tai pitkästä oppaasta tiivistetään visuaalinen karusellimainos LinkedIniin. Kyse on sisällön muokkaamisesta niin, että se toimii juuri siinä muodossa ja kanavassa, missä sillä on eniten arvoa.

Kiintoisaa, mitä seuraavaksi?

Katsotaan yhdessä, mitä materiaalia on jo olemassa ja mitä niistä kannattaa hyödyntää uudelleen. Sen jälkeen valitut materiaalit menevät mankeliin, ja toisesta päästä putkahtaa ulos uusiokäyttövalmiita, kanavaoptimoituja sisältöjä. Tuloksena syntyy uutta sisältöä ilman linjakkaasti ja nopeasti.

Miksi “remixaus” kannattaa?

Kun sisältö kierrätetään fiksusti, säästyy aikaa ja budjettia, arvokkaita bisneksen raaka-aineita kumpainenkin. Ilme pysyy yhtenäisenä eri kanavissa, ja markkinointiviestintä on helpompi pitää hallinnassa. Loppuasiakas saa kokea brändisi eri tilanteissa, tuoreella ja tarkoituksenmukaisella tavalla.

Content Remix sopii erityisesti sinulle, jolla on jo paljon tuotettua materiaalia, mutta aika tai budjetti tai kumpikaan ei riitä alusta aloittamiseen.

Toistuva ja yhtenäinen viesti nostaa tehoa

Content remix on innovatiivinen strategia, jonka avulla yrityksesi voi vahvistaa brändin näkyvyyttä eri markkinointikanavissa. Käyttämällä tätä tekniikkaa, yritykset voivat varmistaa, että niiden viesti säilyy yhdenmukaisena ja toistuu säännöllisesti niin sosiaalisessa mediassa, sähköpostimarkkinoinnissa kuin digitaalisessa mainonnassakin. Tämä ei ainoastaan vahvista brändin tunnettavuutta, vaan myös rohkaisee kohderyhmää toimimaan halutulla tavalla, esimerkiksi vierailulla verkkosivustolla.

Toistaiseksi harvojen hyödyntämä

Monet yritykset eivät vielä täysin hyödynnä content remixin tarjoamia mahdollisuuksia, vaikka se tarjoaisi kustannustehokkaan tavan parantaa sisällön tavoittavuutta ja tehoa. Tämä voi johtua resurssien puutteesta, tietämättömyydestä sen strategisista eduista tai epävarmuudesta sen toteuttamisessa. Kuitenkin content remixin avulla yritykset voivat maksimoida olemassa olevan sisältönsä arvon, välttäen samalla tarpeettoman ajan ja rahan käytön uuden sisällön tuotannossa.

Sinulle joka kamppailet sisältöideoiden kanssa

Content remix sopii erinomaisesti yrityksille, jotka tuottavat säännöllisesti sisältöä, mutta kamppailevat uusien ideoiden ja sisällön monipuolistamisen kanssa. Se on tehokas tapa uudelleenherättää ja vahvistaa olemassa olevaa sisältöä, kasvattaen samalla brändin näkyvyyttä ja tavoittavuutta. Jos haluat tehostaa sisältöstrategiaasi ja saavuttaa enemmän vähemmällä, content remix on ratkaisusi. Älä jätä brändisi potentiaalia hyödyntämättä – ota yhteyttä meihin Julkee x Lempee:ssä tänään, niin autamme sinua luomaan sisältöstrategian, joka todella resonoi yleisösi kanssa ja kasvattaa liiketoimintaasi.

 

Tunti asiaa™

Varaa tunti asiantuntijamme kanssa ja pääset liikkeelle saman tien ilman muodollisuuksia. Palvelun hinta 135 € (sis. alv 24)
joona_jxl_tulokset

Jäit kiinni!

Pieni punainen piste? Vastustamaton ärsyke. Tämä oli vain esimerkki siitä, miten me ihmiset käyttäydymme. Kunhan vain leveilimme osaamisellamme.