Liikegrafiikka

Mainonta voi olla (ja sen tulisi olla) muutakin kuin staattisia mainoksia. Liikegrafiikka on erittäin tehokas huomion herättämisen keino: yleisösi, ihmiset, kiinnittävät liikkeeseen huomiota helpommin ja tehokkaammin kuin staattiseen mainokseen, jo pienikin liike riittää. Nykyinen mediaympäristö liikkuu, vilkkuu ja vaatii reaktiota. Liikegrafiikka on tapa tuoda brändisi visuaalinen kieli eloon hienovaraisesti tai huomiota herättävästi , tavalla, joka sopii brändillesi.

Mitä liikegrafiikka tarkoittaa käytännössä?

Liikegrafiikka voi olla logoanimaatio, somepostauksen liukuva otsikko, videon grafiikkakerros tai tapahtuman taustavisualisointi. Toteutus lähtee aina kanavasta ja tavoitteesta: millaista liikettä kannattaa käyttää, missä sitä katsotaan ja mikä saa katsojan pysähtymään? Suunnittelemme liikkeen brändi-ilmeen pohjalta niin, että se täydentää, ei häiritse.

Miksi liikegrafiikkaa kannattaa käyttää?

Liikkuva kuva kiinnittää tutkitusti enemmän huomiota kuin staattinen. Se tekee viestistä elävämmän ja tuo lisää kerroksia tarinaan – ilman että tarvitsee lisätä yhtään sanaa. Ja kun liikettä käytetään fiksusti, se nostaa koko ilmeen uskottavuutta modernilla tavalla.

Tunti asiaa™

Varaa tunti asiantuntijamme kanssa ja pääset liikkeelle saman tien ilman muodollisuuksia. Palvelun hinta 135 € (sis. alv 24)
joona_jxl_tulokset

Jäit kiinni!

Pieni punainen piste? Vastustamaton ärsyke. Tämä oli vain esimerkki siitä, miten me ihmiset käyttäydymme. Kunhan vain leveilimme osaamisellamme.